Frida Svedberg

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

Innebandy

Av Frida Svedberg - 30 oktober 2011 16:19

Hejsan! Nu ska jag berätta om lite som har hänt den ungefär senaste veckan. Och om ni undrar varför jag inte har skrivit så är det för att man knappt har kunnat skriva ett inlägg eftersom det har gått så segt! -.o


Mitt vanliga innebandy lag:


Förra helgen hade jag och mitt vanliga lag i innebandy premiär match mot Munkfors. Och det kan man verkligen säga gick bra!! Vi vann STORT! Med 12-3 :) Och jag gjorde 3 assist! Men nu till det absolut pinsammaste! JAG FICK UTVISNING! >.< Jag hörde dommarn säga 'Upprepande förséelser'. Men det var absolut SUPER DUPER KUL att vi fick vinna första seriematchen. Denna helg så hade vi match mot Hagfors, men jag var dock inte med, och då vann vi med 4-2 :)


_______________________________________________________________________________________


Mitt innebandylag med de stora:


Förra helgen körde vi match mot Arvika och vann med 11-5. Och de hade bara en avbytare! Stackars de! :/

Men det var i alla fall roligt! Och denna helg så körde vi match mot Sjöstad och vann med 5-3 :) OCH JAG GJORDE DET FÖRSTA MÅLET! Här är min utläggning i bild:


 

Skriver om Halloween imorrn! Kram frida


 
 
Ingen bild

Malin

1 november 2011 20:15

Gud så duktigt du är Frida! Kul att du gillar att sporta. Jag kommer gärna och tittar på nån hemmamatch. Kram

Frida Svedberg

2 november 2011 08:47

Taack! Jamen sport är ju kul! Vad bra! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

13

Av Frida Svedberg - 11 december 2011 08:42

  13 13 13   13 13 13  13

Av Frida Svedberg - 11 december 2011 08:40

Ja, jag ska ha Nedräkning till julen! Börjar nu men kanske skulle ha börjat igår! Det går till så att jag varje dag skriver så många dagar som det är kvar till julafton med STORA SIFFROR!   /Juliga Frida! ...

Av Frida Svedberg - 5 december 2011 19:18

Hej! Vet, har inte skrivit något på länge. Men det beror på att jag nästan aldrig är inne på datorn längre! :)Men jag skriver när jag har lust eller vill berätta om något speciellt.Som nu! IDAG den FEMTE DECEMBER! HAR DET ÄNTLIGEN SNÖAT:) !!!!!!! Men...

Ute

Av Frida Svedberg - 12 november 2011 15:20

Tja! Har varit ute en stund med pappa och kört fyrhjuling! Det var askul :) Men KALLT! Och verkligen läskigt i en SUPER brant backe i skogen :D DÅ höll jag hårt benen runt sadeln. Va fasn ska man skriva? Kommer inte på nåt meeeeeeer!   Byeeeeee...

Av Frida Svedberg - 11 november 2011 17:46

Nu ska äntligen bildbomben komma! Här är den:                                               ...

Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards