Frida Svedberg

Alla inlägg under mars 2011

Av Frida Svedberg - 26 mars 2011 10:19



Det var en gång en liten gubbe som skulle gå till frissan. Han hade bara 3 hårstrån.
När han kom fram frågade frisören hur han ville ha det. Då sa den lille gubben:
- Jag kan ta sidobena.
Nästa gång han kom hade han bara 2 hårstrån kvar. Då frågade frisören hur vill du ha det? Då sa den lilla gubben:
- Jag kan ta mittbena.
Nästa gång han kom till frissan hade han bara 1 hårstrå kvar. Då frågade frissan:
- Hur vill du ha det?
Då sa den lilla gubben:
- Ä rufsa till det bara.


Hahhahaha! Visst är den rolig!?

xD  


Frida


Av Frida Svedberg - 25 mars 2011 17:38


Ja, imorrn är det Earth hour, hela världen släcker ned. Själv kommer jag att delta, det är väldigt coolt att hela världen stänger av elektroniken. Storstäder som Paris och så släcker också ned, fast inte allt. Här har jag lagt in några bilder på hur skilnaden i storstäder brukar vara...


Eiffeltornet i Paris


before and after the lights at the main roundabout at the main business district are turned off during Earth Hour in Jakarta, Indonesia, Saturday, March 28, 2009





Världen släcker för klimatet. Släcker du?
Jag hoppas att alla ni som läser det här kommer att delta. Hejdå!

Av Frida Svedberg - 23 mars 2011 15:44

Hejsvejs!

Ni som har moviestarplanet vet att man kan gå upp i level, och nästa level som jag kommer till är 9. Och titta vad lite fame jag har kvar!!!!!

 

Minimallt kvar och jag vill verkligen till level 9!!



Byeeeee

Av Frida Svedberg - 22 mars 2011 14:31

Tjena!

Senare idag ska jag på hockey match!

Ska bli superkul!

Färjestad vs AIK


Hoppas Färjestad vinner!



Ha det bra!

Av Frida Svedberg - 21 mars 2011 19:02

Hejsan!

Vet inte vad jag ska skriva!


bye!

Av Frida Svedberg - 21 mars 2011 18:30

Tjena mors galorsh!

Tänkte börja med "Veckans Vits!"

Det betyder att jag kommer lägga ut en vits varje vekca, någon obestämd dag. Fast först måste jag ju hitta någon bra som man kan skratta åt! LoL.


Idag var jag med Linnea s.

Vad har ni gjort idag då?

Kanske tränat?

Kanske sett på hockey?

Och på tal om hockey. Jag ska på FBK-AIK match imorrn med pappa. Brorsan och en till! Det ska bli såå kul!


Ha det bra!

Av Frida Svedberg - 18 mars 2011 15:52

Det var en gång en blondin som skulle köpa gardiner.

Blondin: Hej!

Säljare: Hej!

Blondin: Jag skulle vilja köpa gardiner till min dator.

Säljare: Varför?

Blondin: För jag har windows!   


Hahaha visst var den bra?!





Av Frida Svedberg - 18 mars 2011 09:51

Tjena mors galorsh!

Igår hade jag magsjukan   

Samuel och Lovisa hade det 1 dag innan mig.

De spydde typ 5 gånger medans jag bara spydde 2 gånger :)

Var glad att det inte var mer än 2 gånger!


När jag var i Thailand så träffade jag en thailändsk tjej som var 27 år som hette Malee men kallas Wan. Och vet ni? Jag chattade med henne nyss på msn för första gången sen vi kom hem från Thailand!

Det är super roligt att jag fortfarande har kontakt med henne! Och vet ni vad hon skrev? Att hon skulle komma och hälsa på med sin man som är från sverige i sommar!!!!!!!!!!!!! Åhh vad jag blev glad när hon sa det!


Ha det bra!

Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards