Frida Svedberg

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Km, Bio, lite till...

Av Frida Svedberg - 25 september 2011 11:19

Hejjsaaaaaaaan!

Igår var jag och såg på Smurfarna i 3D!

Den var jättebra och rolig! Ni borde se den.

Här kommer en liten bild på den!


Och här är en bild FRÅN filmen:

Och här är en video:

(Bry er inte om det i slutet när de säger: Kommer på bio den 2 september)



_____________________________________


Jo, jag har ju varit på KM, det gick väl sådär!

Hoppade 3, 12 i längd och i 800 meter behöver jag nog inte berätta om.

Men jag gör det ändå!

När det var typ 100 meter kvar så sprang jag förbi den framför mig.

Så jag kom näst, näst sist!

Men jag var nöjd med att jag sprang förbi henne! ;D

Nu vet jag inte vad jag ska skriva om, så jag avslutar detta inlägg!


//Frida



 
 
Ingen bild

mamma

27 september 2011 21:14

Kul att ni kom iväg och såg filmen fast jag var borta... Och roligt att den var bra!!

KM, ja huvudsaken är ju att man kämpar väl och gör sitt bästa! Och som du skriver, du kom ju inte sist ;) PUss puss min stora fina tjej!

Frida Svedberg

29 september 2011 18:28

Ja eller hur!

 
Ingen bild

Pappa

28 september 2011 10:40

Du var jätteduktig tjejen :) Kul att du hoppa över 3 meter iaf på tävling, sen är det ju kul o veta att du kan hoppa längre om du får till det :)
800 så var det fler än 2 som kom efter dig, men det var ju 2 i dit lopp som kom efter, jättestark avslutning gjorde du :) Vi får träna lite ihop då ja behöver röra på mitt ben lite, men du kutar ifrån mig med säkerhet!

Helgen som kommer blir det fullt ös :) Tänkte att du kunde vara med till 1800 sen drar vi till Bofors som möter Örebro, det brukar vara mycket folk o mycket heja så den vill nog även du se. Ja tänkte komma o se din träning från 17 bara så du vet :)
Lördag så ställer vi in badet o tar sovmorgon ;) Annika o Zelma tar badet själva så laddar vi upp picknick för o ta med oss på Folkracetävling i grusgropen utanför Degerfors direkt när Annika kommer hem!
Kl 16 så är det Stora Valla som gäller, Dif möter värnamo tror jag, fint väder = mycket folk. Kvällen är det lördas mys som gäller med pizza :)
Söndag så är det inget planerat, hockey för Samuel om han vill :) Annars tar vi en kramisdag med alla goa barn då tycker jag ;)
puss o kram på dig o hälsa samme om hockeyn!

Frida Svedberg

29 september 2011 18:49

Det blir bra! Har verkligen lust med allt det där!
Puss och kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

13

Av Frida Svedberg - 11 december 2011 08:42

  13 13 13   13 13 13  13

Av Frida Svedberg - 11 december 2011 08:40

Ja, jag ska ha Nedräkning till julen! Börjar nu men kanske skulle ha börjat igår! Det går till så att jag varje dag skriver så många dagar som det är kvar till julafton med STORA SIFFROR!   /Juliga Frida! ...

Av Frida Svedberg - 5 december 2011 19:18

Hej! Vet, har inte skrivit något på länge. Men det beror på att jag nästan aldrig är inne på datorn längre! :)Men jag skriver när jag har lust eller vill berätta om något speciellt.Som nu! IDAG den FEMTE DECEMBER! HAR DET ÄNTLIGEN SNÖAT:) !!!!!!! Men...

Ute

Av Frida Svedberg - 12 november 2011 15:20

Tja! Har varit ute en stund med pappa och kört fyrhjuling! Det var askul :) Men KALLT! Och verkligen läskigt i en SUPER brant backe i skogen :D DÅ höll jag hårt benen runt sadeln. Va fasn ska man skriva? Kommer inte på nåt meeeeeeer!   Byeeeeee...

Av Frida Svedberg - 11 november 2011 17:46

Nu ska äntligen bildbomben komma! Här är den:                                               ...

Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards