Frida Svedberg

Alla inlägg under januari 2011

Av Frida Svedberg - 30 januari 2011 16:11

Hej hej!

Idag var vi i Kil och åkte skidor. Efter 10 åk så åkte jag i hopp-backen (som vanligt), och jag åkte där själv. När jag kom till första hoppet så ska jag åka nedför det men typ 2 meter innan, rammlar jag och slår i huvudet i backen. Jag hade väldigt ont i huvudet då men jag fick INGEN hjärnskakning eller sånt. Jag grät. Jag åkte ner tgråtandes till mamma, Lovisa och Sara. När jag kommer dit  så tar jag av mig skidorna och sätter mig i trappan. Det kändes som när man har huvudvärk fast 3 gånger så värre. Det var INTE särskilt roligt. Jag hoppas att det ALDRIG mer kommer hända mig.   

 

 

Hälsnignar//

      En som har ont i huvudet!

Av Frida Svedberg - 30 januari 2011 16:04

Känner ni igen den här artisten?

  


Det här är min morfar och hans frus hundar!

Visst är de söta?!

  

Visst är den såååå söt?!

Kan inte slita blicken ifrån den!

  

Det här är jag på msp.

Är jag inte snygg?

  


See you 

Av Frida Svedberg - 29 januari 2011 19:29

Imorse vaknade jag hos min bästis Linnea när hon tittade på mig där hon stod i dörröppningen, påväg att gå upp. Jag tittade yrvaket på henne och sen sa hon "Är du vaken?" Jag svarade att det var jag. Sen gick vi upp till hennes mammas och plast-pappas rum och där låg hennes mamma medans hennes lillasyster Sanna satt där i sängen bredvid henne och såg på TV. Efter att jag hade pratat lite med Sanna så gick vi ned igen till Linnea´s rum och satte oss och började spela på hennes Nintendo DS. Vi turades om att spela. Lite senare ropade Linnea´s ´plast-pappa Johan på oss och sa att det var frukost. Frukosten bestod för mig av: två stycken frallor en med ägg-skivor på, lite apelsinjuice och lite jordgubbsfil. Efter frukosten spelade vi på Linnea´s Nintendo DS och sen frågade hennes mamma Tina om jag ville följa med till innebandy-hallen och vara med Linnea där och hjälpa Tina med att stå i kiosken för det var nämligen hennes tur. Det ville jag och fick jag för mamma. I innebandy-hallen spelade lagen SK Örnen med 4:or och 5:or Hagfors med 4:or och 5:or.

SK Örnen vann med

Efter att matchen var slut så åkte Linnea, Tina, Sanna och Johan hem och jag stannade kvar för jag visste att mamma, Martin ( plast-pappa ), Samuel ( Lillbrorsan )hans kompis Anton, Lovisa ( Lillsyrran ) och Sara ( Lillsyrran ) skulle komma och kolla på en herrmatch. Herrmatchen spelades mellan SK Örnen mot Munkfors och SK Örnen vann såklart med 10-7. Efter DEN matchen åkte vi hem. När vi kom hem gick jag in på min dator, och efter ishockey-matchen som spelades av FBK mot FHC så   vann FBK med 3-0, så åt vi mat och efter det så gick jag inn på datorn igen och skrev det jag skriver just nu. Nu måste jag gå för jag ska se på Fångarna på Fortet.


Sees

Av Frida Svedberg - 29 januari 2011 15:46

Igår på skolan så skulle vi ha klassråd i lugna rummet som vi kallar det, och då när man kom in så låg det en liten, liten ....

BAJSKORV på golvet!

Usch vad äckligt det var

Vår fröken Marie gick och hämtade papper och tog upp det!

På kvällen sov jag över hos min bästis Linnea, också min granne och vi såg på Let´s dance. Vilka hejar ni på?

Jag hejar på Andreas Weise och Sigrid Bernson, Frank Andersson och Charlotte Sinclair.

Den som åkte ut igår var: Anders Bagge


See you

Av Frida Svedberg - 26 januari 2011 14:48

Jag har en sak jag vill fråga er!

Har ni www.moviestarplanet.se ?!

Det har jag iaf!

Om ni har det så skriv vad ni heter i en kommentar.

Jag heter Imza.


Bye Bye

Av Frida Svedberg - 25 januari 2011 17:36

Ett gott nytt jul

Av Frida Svedberg - 25 januari 2011 17:32

Tjena Tjena! Första inlägget för mig på bloggen! Gud vad roligt det ska bli med alla läsare!

Mitt humör idag är!

Själv då?

Jag kommer försöka att skriva varje dag jag kan!

Hoppas ni kommer fortsätta läsa den!


Bye Bye!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards