Frida Svedberg

Alla inlägg under september 2011

Av Frida Svedberg - 25 september 2011 11:19

Hejjsaaaaaaaan!

Igår var jag och såg på Smurfarna i 3D!

Den var jättebra och rolig! Ni borde se den.

Här kommer en liten bild på den!


Och här är en bild FRÅN filmen:

Och här är en video:

(Bry er inte om det i slutet när de säger: Kommer på bio den 2 september)



_____________________________________


Jo, jag har ju varit på KM, det gick väl sådär!

Hoppade 3, 12 i längd och i 800 meter behöver jag nog inte berätta om.

Men jag gör det ändå!

När det var typ 100 meter kvar så sprang jag förbi den framför mig.

Så jag kom näst, näst sist!

Men jag var nöjd med att jag sprang förbi henne! ;D

Nu vet jag inte vad jag ska skriva om, så jag avslutar detta inlägg!


//Frida



Av Frida Svedberg - 14 september 2011 15:38

Tjena! Har haft skoljoggen idag! Det var jätteroligt! Jag sprang 5,2 km!!! :D






(Hörni! Nu får ni kommentera lite!) 

Av Frida Svedberg - 13 september 2011 19:54

Jag har precis läst ut VÄRLDENS BÄSTA BOK! Jag skulle vilja ge Nobelpriset till Lene Kaberböl som har gjort serien om Dina och hennes familj!
Första boken heter: Skämmerskans dotter

Andra boken heter: Skämmar tecknet

Tredje boken heter: Ormens gåva

Och fjärde boken heter: Skämmarkriget


Ni bara MÅÅÅÅSTE läsa den serien! Den är SUPERDUPERBUPERMEGABEGAJÄTTE BRA!

Hehe!

Men helt ärligt, jag skulle verkligen vilja ge Nobelpriset till Lene Kaberböl!

Nu ska jag se på IDOL! Funny!


Krami//Frida


Av Frida Svedberg - 13 september 2011 19:30

  

Tjenare igen! Jag glömde att säga att vi har skoljoggen imorrn!

Och att jag ska vara med KM i år igen! Fast i år bara längd och 800 meter. Men det ska bli jätteroligt ändå :)

Det var bara det jag ville säga!

Byebye!



(Bilden har jag gjort själv!)

Av Frida Svedberg - 13 september 2011 18:54

Tjena!

Ja, jag vet SÄMST UPDATE!

Men jag ska försöka att bli bättre!

Nu lite om vad som hänt;

3 september:

Vi har haft dop för lill-syrran Zelma-jag fyllde också år då! ;)

4 september:

Samuel speladae match någonstans och jag och farmor var och tittade.

5 september:

Inget särskilt.

6 september: Då hade vi kalas-vuxen kalas, för meej!

Jag fick lite olika saker som: Photoshop, väggklocka, bikini, armbandsklocka, 2 par hängande örhängen, ett litet ryskt "ägg"-skrin, kläder, fick välja en kort prenumeration och lite till tror jag! Men det roligaste av allt-BILJETT TILL LABERO! WOOO! (Labero är en jätte-känd trollkarl)

7 september:

Var det nog inte heller något speciellt.

8 september:

-||-

9 september:

Det ända som var roligt var att vi fick helg!

10 september:

Då hade jag först match mot Hertsöga grön-2-2, sen gick jag, mamma, Lulle och Julia ut och plockade svamp. Vi var ute i 2 timmar tror jag-och sen hade jag party! De allra närmsta blev bjudna och de som ville fick sova över. Det var 3 st som sov över! Vi åt chips, pop corn, ostkrokar, godis och drack läsk! Vi körde limbo, mördaren och charader! När de som inte sov över hade gått så körde resten charader i 1 timme!!! Och vi var vakna ganska länge! Kvart i tolv. Och så vaknade vi av små syrrorna klockan KVART ÖVER ÅTTA! :S

Aja! Nu fortsätter jag och skriver!

11 september:

Jag hade match mot Rävåsen, och det gick bättre än förra gången! Förra gången förlorade vi med 1-9 och nu förlorade vi bara med 6-3! Väldigt mycket bättre!

Och så har vi ju 12 september:

Då skulle vi ha varit i skolan men vi hade Studiedag. Och då följde Julia med mej till Sannabadet i Kristinehamn! Det var jätteroligt där :) Speciellt med vatten-rutschelkanan! Och det var 1 kille från min klass och en i klassen ovanför mej som var där!! Vilket sammanträffande :D

Nu har jag nog skrivit klar, och det blev ganska lång va??!!

För er som inte förstår så betyder -||- att det var samma sak.


Kram//Frida

Av Frida Svedberg - 3 september 2011 16:25

Hipp Hipp, HURRA, På min FÖDELSEDAG!

Ja, som sagt, jag fyller 11 år idag!

Vi  har haft dop för lilla Zelma.

Och vet ni? :D ÖVER 80 PERS VAR DET PÅ DOPET! OCH ALLA SJÖNG FÖR MEJJ! :O :D

Tack Pappa! Din idée :D    


Kram/Frida

Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards