Frida Svedberg

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

bytt stjärntecken?

Av Frida Svedberg - 29 april 2011 09:16

vad är detta?! nu har de tydligen bytt stjärntecken, så jag som varit jungfru i hela mitt liv är nu lejon! Detta går jag inte med på, så här kan dom inte göra!? och hur många finns det inte som t.ex tatuerat in sitt stjärntecken?jag är och kommer alltid vara jungfrun, inget lejon!

Och om ni inte tror mig så gå in på:

entuffing.blogg.se och klicka på HÄR!

så här ser det ut numera:





  

 
 
Ingen bild

Anonym...

29 april 2011 10:00

hur vet du att den är riktig? du försöker luras......!

Frida Svedberg

29 april 2011 10:58

Nej jag luras inte! gå in på entuffing.blogg.se och klicka på läs HÄR så får du se

 
Ingen bild

mamma

29 april 2011 10:33

inget sånt språk tack!! Bättre kan du :) Och, nej, de ändrar inte stjärntecken, det är bara nån konstig sida du kollat detta på. Snart åker vi till Mora, tjoho!

 
Ingen bild

Mia

30 april 2011 16:23

Moffe och jag har tydligen oxå bytt stjärntecken, och du Ormbärare... Vad är det, för där hamnade jag. Gammla Moffe blev fisk. Nä du Frida moffe och jag håller med dig, vi förblir våra gamla stjärntecken eller hur :)
Hoppas det gått bra i Mora.

Kramar från mig och Moffe

Frida Svedberg

1 maj 2011 14:40

Tack! Det gick faktist bra i mora!

 
Ingen bild

Pappa

1 maj 2011 13:23

Vilket språk ( frågar språkbegåvningen ;) ) Klart det är bluff tjejen, man ska inte tro på allt som skrivs i tidningar eller av folk på nätet, det finns så många som bara vill reta upp folk!
Puss på dig min Jungfru :)

Frida Svedberg

1 maj 2011 14:40

Ja jag vet men ändå! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

13

Av Frida Svedberg - 11 december 2011 08:42

  13 13 13   13 13 13  13

Av Frida Svedberg - 11 december 2011 08:40

Ja, jag ska ha Nedräkning till julen! Börjar nu men kanske skulle ha börjat igår! Det går till så att jag varje dag skriver så många dagar som det är kvar till julafton med STORA SIFFROR!   /Juliga Frida! ...

Av Frida Svedberg - 5 december 2011 19:18

Hej! Vet, har inte skrivit något på länge. Men det beror på att jag nästan aldrig är inne på datorn längre! :)Men jag skriver när jag har lust eller vill berätta om något speciellt.Som nu! IDAG den FEMTE DECEMBER! HAR DET ÄNTLIGEN SNÖAT:) !!!!!!! Men...

Ute

Av Frida Svedberg - 12 november 2011 15:20

Tja! Har varit ute en stund med pappa och kört fyrhjuling! Det var askul :) Men KALLT! Och verkligen läskigt i en SUPER brant backe i skogen :D DÅ höll jag hårt benen runt sadeln. Va fasn ska man skriva? Kommer inte på nåt meeeeeeer!   Byeeeeee...

Av Frida Svedberg - 11 november 2011 17:46

Nu ska äntligen bildbomben komma! Här är den:                                               ...

Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards