Frida Svedberg

Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

I´m home!

Av Frida Svedberg - 6 juli 2011 17:21

  Hello! Nu är jag heeemma ;)

Jag har haft SUPERBRA i Danmark och i Göteborg(:

När jag var i Danmark så var vi på Legoland ( jag åkte 21 karuseller ) och på Lalandia, badhuset. Det var SUPERDUPERBUPERMEGAROLIGT!

Och när jag var i Göteborg hos mammas kusiner så var vi på Liseberg. Och jag åkte Uppskjutet 2 GÅNGER! Sooe kul(:

Igår fyllde pappa år! 36. Tror jag! Rätt?

Så ett STORT grattis till pappsen i efterskott!



Nu orkar jag inte skriva nåt mer! Jo en sak!








( tog den från google så det stod flikkan redan )


Kramis


 
 
Ingen bild

Pappa

7 juli 2011 00:09

puss på dig hjärtat:) det var fel, ja fyllde 27 så det så ;) Hade superkul på semestern i Danmark, men det var tack vare att du o din bror o alla andra barnen var så goa o snälla o glada :) Gött att ni är hemma o att du vågade åka uppskjutet o balder, din galning ;) pussra o kramisar från pappa! O tack för ditt inlägg min omtänksamma "lilla" STORA tjej :)

Frida Svedberg

7 juli 2011 10:17

Hahaha! Inte 27! ;) :D
Varsogod! Längtar redan efter er:) Jag åkte inte Balder men Samme gjorde det;)
Pussisar och kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

13

Av Frida Svedberg - 11 december 2011 08:42

  13 13 13   13 13 13  13

Av Frida Svedberg - 11 december 2011 08:40

Ja, jag ska ha Nedräkning till julen! Börjar nu men kanske skulle ha börjat igår! Det går till så att jag varje dag skriver så många dagar som det är kvar till julafton med STORA SIFFROR!   /Juliga Frida! ...

Av Frida Svedberg - 5 december 2011 19:18

Hej! Vet, har inte skrivit något på länge. Men det beror på att jag nästan aldrig är inne på datorn längre! :)Men jag skriver när jag har lust eller vill berätta om något speciellt.Som nu! IDAG den FEMTE DECEMBER! HAR DET ÄNTLIGEN SNÖAT:) !!!!!!! Men...

Ute

Av Frida Svedberg - 12 november 2011 15:20

Tja! Har varit ute en stund med pappa och kört fyrhjuling! Det var askul :) Men KALLT! Och verkligen läskigt i en SUPER brant backe i skogen :D DÅ höll jag hårt benen runt sadeln. Va fasn ska man skriva? Kommer inte på nåt meeeeeeer!   Byeeeeee...

Av Frida Svedberg - 11 november 2011 17:46

Nu ska äntligen bildbomben komma! Här är den:                                               ...

Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards