Frida Svedberg

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Frida Svedberg - 19 februari 2011 17:57


Hejsan Hejsan!

Här har jag som sagt lagt upp en bild, med flera bilder i.

Jag har satt ihop det på paint på ett speciellt sätt!

Bilderna är såå söta!

Eller hur?!



Ha det bra!

Byee

     

Av Frida Svedberg - 19 februari 2011 08:56

Hellu!

Idag ska lillbrorsan på hockey-match!

Han är väldigt nervös för det är hans första match någonsin

och han ska dessutom stå i mål!

Ska snart åka till matchen.

Nu går vi in på nåt annat ämne!

Förresten hade jag namnsdag igår.

Frida och Fritiof.

Frida är ju mitt namn! Det var 17 stycken som sa grattis till mig!


Ha det bra!

Byee!

Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards