Frida Svedberg

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Frida Svedberg - 6 mars 2011 19:49

Hejsan!

Jag kommer att göra några intervjuer med såna jag känner irl och såna på msp. Den första intervjuen som jag har gjort är med Linnea H-L min bästis som heter SelenaGomez!!! på msp. Här är frågorna:¨


Jag: Gillar du min blogg?

Linnea: Jaa!


Jag: Vilken film är den bästa du har sett?

Linnea: Grease


Jag: När fyller du år?

Linnea: 30 April


Jag: Vilken är din favorit-mat?

Linnea: Fiskpinnar med potatis


Jag: Vilket program tycker du är bäst?

Linnea: Hannah Monthana


Jag: Vem är din Idol?

Linnea: Miley Cyrus


Jag: Och DÄR är intervjun avslutad

Linnea: Okej


Jag: Tack för att jag fick intervjua dig!

Linnea: Varsogod!


Om DU vill bli intervjuad så säg till i en kommentar!


Byee!




Av Frida Svedberg - 6 mars 2011 19:41

 ...


Ja det här är veckans moviestar! Hon är väldigt snäll! Så ge henne autos och presenter och bli hennes vän!

Nu blir det en veckans moviestar igen på söndag:)


Ha det bra//Frida

Av Frida Svedberg - 6 mars 2011 19:03

Tjenare!

Idag hade jag en fest på msp. Jag hade den för att jag skulle sätta upp den på min blogg:)

Ordet som vi skulle säga varr "apa" fast en sa "korv apa"! Jag är gubben som pilen pekar på! Just då dansade jag en dans som hette "Egyptian dance". Om ni har msp och inte är min vän så fråga mig gärna om vänförfrågan!

Kommer mer bilder från msp snart men jag måste bara ta de!

Byee     

Av Frida Svedberg - 6 mars 2011 18:13

Tjena!

Samuel spelade ishockeymatch i Lördags. Det gick inte så bra fast Samuel var super bra! Han stod i mål, igen och i de 2 sista perioderna så släppte han inte in något mål. Och han gjorde en super bra räddning, ja man kan kalla det, tv-räddning! Han var urbra:)

Kolla på klippet om ni vill se hur bra han var:)

Måste gå ska äta mat!


Byeee!

Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards