Frida Svedberg

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Frida Svedberg - 1 april 2011 20:35

Tjenare!

Ska på innebandy cup imorrn!

Ska bli skitkul!

Först ska vi möta 3 lag men om vi går vidare till semi osv så kommer vi spela fler!

Nu ska jag gå och se på första avsnittet av Talang 2011!

Ha det bra!

Byee

Av Frida Svedberg - 1 april 2011 17:12

4 helt olika intressen!

Av Frida Svedberg - 1 april 2011 16:31

Tjena!

I går så kom den första Snödroppen hos oss! Den var såååå fin! Bara så ni vet så är det en blomma;)

Min favvo så den är lite speciell för mig!

Vilken är den första blomman ni har sett i år?

För min del är det tulpan... sen snödroppen...

Och hörni, en till sak!

Gå in på min kompis blogg:

linnealindberg.bloggplatsen.se

Hon vill gärna att det ska vara många som tittar den..

Nu är Lollos kalas sluut! Hon har fått många presenter men den bästa hon fick var nog en prinsess-krona! Den ÄLSKADE hon  


Byeee

  

Msp

Av Frida Svedberg - 1 april 2011 16:31

Tjena!

Har kommit ett nytt tema på msp.. cirkus tema! Super roligt!

Här kommer en bild på det:


  Visst är björnen söt?!

Och på tal om msp.. Jag har gått upp i level 9 för ett tag sen! Fast det kanske jag redan har skrivit!


Byeee

  

Av Frida Svedberg - 1 april 2011 14:51

Tjena!

Lollo fyller år idah! Hela 3 år! mke för henne:)

Hon är min syrra bah så ni vet!

Ska ha kalas förna nu...

Vet ni!

På skolan idah blev jag bara lurade 1 gång! lite vah?

Och själv lurade jah 3 stycken!

Hahahaha!

Nej 4 förresten!

Vet ni med vad?

Att jag skulle köpa en till hamster :D!

Och de gick påt!

Och 1 lurade jag med att jah fick gå till rektorn på skolan idah för att jag hade bråkat! Och hon gick påt!

Blev du lurad?

Måste gå nu lollo ska ha kalas!

Byeee

Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards