Frida Svedberg

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Frida Svedberg - 9 april 2011 16:44

Av Frida Svedberg - 9 april 2011 16:33

Hejsan!

Mwhihihihihihiih... Idag är det Lördasgodis:)!

Har redan köpt mitt!

Vet ni idag ska jag sova över med Linnea s! Ska bli skit-kul

Vi ska sova hos MIG! Och faktist.. så ska vi sova i källaren ( vi har tv:en där nere )

Vi ska äääta piiiiiizza ikväll! Och se på Körslaget och kanske lite på Smartare än en femteklassare elr vare nu heter..

Aja.. Måste gå nuuu!

Byeee

Av Frida Svedberg - 9 april 2011 07:55

Tjenare! Var på kalas hos morfar igår (även kallad moffe som ja kom på)

Han fyllde 65 ååår!

Det var faktist roligt där...

Och vet ni vad jag gjorde utanför deras pub? Jag byggde en pyramid med stenar! Det var roligt ända tills Lovisa kom och förstörde de ):

Då blev jag arg på henne..

Det blev inte någon spa-helg med farmor den här helgen och inte pappa heller för farmor och farfar-Ove ligger i magsjuka. Tråååkigt!

Och pappa, Annnika och Carma har nyss haft det, så vi vill vara på den säkra sidan! Spa-helgen får vi ta någon annan helg :)

Vad gör ni då en sån här fin Lördag-morgon?

Aja..Någonting gör ni väll iaf..!

Nu ska jag logga in på msp!

HareBra!


Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards