Frida Svedberg

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Frida Svedberg - 29 april 2011 09:16

vad är detta?! nu har de tydligen bytt stjärntecken, så jag som varit jungfru i hela mitt liv är nu lejon! Detta går jag inte med på, så här kan dom inte göra!? och hur många finns det inte som t.ex tatuerat in sitt stjärntecken?jag är och kommer alltid vara jungfrun, inget lejon!

Och om ni inte tror mig så gå in på:

entuffing.blogg.se och klicka på HÄR!

så här ser det ut numera:





  

Av Frida Svedberg - 29 april 2011 08:54

Sorry om min bakgrund fortfarande är påskig men jag ska göra en ny så fort jag kommer hem från Moooooracuupen!

Somsagt! Jag SKA till Mora idag och spela en innebandycup! Cupen heter BusterCupen!

Och vet nì?

OM VILKEN DAG SOM HELST KAN JA FÅ ETT SYSKON! Sååå roooligt!

Aja nu ska jag logga in på msp!

Byeee

Presentation


Hej Hej! Är en tjej på 11 höstar.
På min fritid är jag med kompisar, leker ute,
hälsar på hos en hund vid namn Trixie,
läser böcker, inne på datorn och lite till :)
Håller på FBK och Bofors i hockeyn.
Läs och följ!

Fråga mig

30 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översättning

Omröstning

Har du sett ett stjärnfall? ☺
 Japp, skitcoolt!
 Nääe, men skulle vilja se ett!
 Japp.
 Nääe.

Tidigare år

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Bloggvärde

Bloggvärde

Länkar

Arkiv

Mixpod

Kategorier

RSS

Gå till Gäästboken!

Nått

Cute Rocking Baby Monkey

Ovido - Quiz & Flashcards